Motionscykel in, motionscykel ut

Veckan innan jul åkte motionscykeln ut, Kalasi-pudding suckade högt när jag sa att den genast skulle ut eftersom vardagsrummet såg förjävligt ut.

Hans krav var att den skulle stå ute i förrådet i ca ett halvår, Javisst de va klart! Jag skulle ju så stort gå på långa härliga vinterpromenader...

Nu ska motionscykeln in igen, jag har lovat mig själv och Kalasi-Pudding att cykla om kvällarna framför tv:n.. Undra hur många gånger de kommer hända?! Men in ska den, om inte annat är den bra att hänga tvätt på!

Detta med motionscykeln är värre än matbordet som åker in å ut på midsommar...

Kommentarer
Postat av: Linda

skrattar ja jag säger då inget men jag kommer kanske fråga om du har cyklat ngt ,-)

2011-01-15 @ 18:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0